https://keressen.hu/media/com_jbusinessdirectory/pictures/companies/23728/STI_-_PANNI_Kft._1752298659.jpeg

SÜTI - PANNI Kft.

Társasházak és Ingatlanok kezelése

Leírás

TÁRSASHÁZKEZELÉS

A társasházkezelés egy bejelentésköteles szolgáltatási tevékenység, ami a társasházak üzemeltetésével, fenntartásával és gazdálkodásával kapcsolatos feladatokat foglalja magában. A társasházkezelő nem a társasház szervezetének része, hanem szerződés alapján látja el feladatait. A társasházkezelő nem azonos a közös képviselővel, bár a két fogalom gyakran összekeveredik. 

A társasházkezelő feladatai:

  • Elemzés és ajánlat készítése: Felméri a társasház állapotát, és gazdasági elemzések alapján javaslatokat tesz a fenntartásra.
  • Üzemeltetés és karbantartás: Szervezi és ellenőrzi a társasház üzemeltetési és karbantartási feladatait, beleértve a tervezett felújításokat is.
  • Gazdálkodás és hasznosítás: Javaslatokat dolgoz ki a társasház gazdálkodásának javítására, valamint a közös tulajdonban álló épületrészek hasznosítására.
  • Képviselet: Javaslatokat dolgoz ki a közös képviselet ellátására is. 

Fontos különbségek a közös képviselő és a társasházkezelő között:

  • Jogviszony: A közös képviselő a társasház szervezetének tagja, akit a tulajdonostársak választanak. A társasházkezelővel szerződéses viszony áll fenn. 
  • Feladatok köre: A közös képviselő feladatai elsősorban a napi adminisztrációra, a közgyűlések lebonyolítására és a társasház képviseletére korlátozódnak. A társasházkezelő feladatai ennél sokkal szélesebbek, a gazdálkodástól a fenntartáson át a hosszútávú stratégia kidolgozásáig terjednek. 
  • Szervezeti tagság: A társasházkezelő nem tagja a társasház szervezetének, míg a közös képviselő igen. 

A társasházkezelő igénybevétele nem kötelező, de a társasházak számára egy lehetőség a szakszerűbb és hatékonyabb működésre. 

INGATLANKEZELÉS

Az ingatlankezelés egy komplex szolgáltatás, mely magában foglalja egy ingatlan üzemeltetésével, karbantartásával, adminisztrációjával és bérbeadásával kapcsolatos feladatok ellátását. Az ingatlankezelő feladata, hogy a tulajdonos helyett gondoskodjon az ingatlan mindennapi teendőiről, ezzel is növelve annak értékét és hozamát. 

Az ingatlankezelő előnyei:

  • Időmegtakarítás: A tulajdonosoknak nem kell foglalkozniuk a mindennapi adminisztrációs feladatokkal, a karbantartással és a bérlőkkel kapcsolatos problémákkal. 
  • Stressz csökkentése: A tulajdonosoknak nem kell aggódniuk a bérleti díjak beszedése vagy a váratlan problémák miatt. 
  • Szakértelem: Ingatlankezelők rendelkeznek a szükséges szakértelemmel és tapasztalattal, hogy a tulajdonosok helyett hatékonyan és professzionálisan kezeljék az ingatlant. 
  • Jövedelmezőség növelése: Az ingatlankezelők célja az ingatlan jövedelmezőségének növelése, például a bérleti díjak optimalizálásával vagy az ingatlan hasznosításának javításával. 
  • Rugalmasság: Az ingatlankezelők rugalmasan alkalmazkodnak a tulajdonosok igényeihez és az ingatlan specifikus helyzetéhez. 

Az ingatlankezelés tehát egy komplex szolgáltatás, melynek célja a tulajdonosok terheinek csökkentése, az ingatlanok hatékonyabb működtetése és jövedelmezőségének növelése. 

INTÉZŐBIZOTTSÁG

Az intézőbizottság a társasházakban működő testületi szerv, melynek feladata a közgyűlés határozatainak végrehajtása és a társasház működésének felügyelete. Legalább 3 tagból áll, és elnökből, valamint legalább két további tagból tevődik össze. Az intézőbizottság tagjai kizárólag a tulajdonostársak lehetnek. 

Az intézőbizottság feladatai:

  • Határozatok végrehajtása:
    Előkészíti és végrehajtja a közgyűlés határozatait, biztosítva azok jogszabályszerűségét.
  • Fenntartás biztosítása:
    Gondoskodik az épület fenntartásáról és a szükséges intézkedések megtételéről.
  • Költségek kezelése:
    Közli és beszedi a közös költséget és a szolgáltatási díjakat, valamint érvényesíti a közösség ezzel kapcsolatos igényeit.
  • Dokumentáció vezetése:
    Vezeti a közgyűlési határozatok könyvét, és tájékoztatja a tulajdonostársakat a tulajdonosváltozásokról és a közös költség tartozásokról.
  • Költségvetés készítése:
    Elkészíti a költségvetési javaslatot a számviteli szabályok szerint.
  • Képviselet:
    Képviseli a közösséget a bíróság és más hatóságok előtt. 

Az intézőbizottság és a közös képviselő:

Az intézőbizottság elnökének jogállása és felelőssége megegyezik a közös képviselőével. Azonban míg a közös képviselő lehet külső személy is, az intézőbizottság tagjai kizárólag a társasház tulajdonostársai lehetnek. 

ÖSSZETETT ADMINISZTRATÍV SZOLGÁLTATÁS

Az összetett adminisztratív szolgáltatás magában foglalja a különféle adminisztratív feladatok ellátását, melyek díjazás ellenében vagy szerződéses alapon történnek. Ide tartoznak a napi irodai feladatok, mint a recepciós, pénzügyi tervezési, számlázási, bizonylatolási, személyi és levelezési szolgáltatások. 

A TEÁOR '25 besorolás szerint a 8211 szakágazatba tartozik, mely leírja ezt a tevékenységet. A szolgáltatások lehetnek eseti megbízások vagy folyamatos munkavégzés részei, ahol a vállalkozások külső forrásból veszik igénybe ezeket az adminisztratív feladatokat. Ennek célja a hatékonyság növelése és a saját erőforrások más feladatokra való koncentrálása. 

Példák az összetett adminisztratív szolgáltatásokra:

  • Recepciós szolgáltatások: Bejövő hívások fogadása, látogatók fogadása, postai küldemények kezelése.
  • Pénzügyi adminisztráció: Számlázás, kintlévőségek kezelése, könyvelési feladatok támogatása.
  • Személyzeti adminisztráció: Munkaidő nyilvántartás, bérszámfejtés, dokumentáció kezelése.
  • Levelezés kezelése: E-mailek, levelek kezelése, iktatás, postázás.
  • Dokumentumkezelés: Irattározás, digitalizálás, dokumentumok rendszerezése, nyomtatás, fénymásolás, scennelés.
  • Egyéb irodai adminisztráció: Különféle adminisztratív feladatok, mint például adatbázis kezelés, jelentések készítése. 
típus
Kiemelt szolgáltató
Kategória
Ingatlan
Alkalmazottak: 3

VÉLEMÉNYEK

0 Vélemény

0.0 átlag alapján 0 Vélemények


5 csillagos
0
4 csillag
0
3 csillag
0
2 csillag
0
1 csillag
0

Jelenleg nincsenek vélemények

Írjon véleményt


* Kérjük, vegye figyelembe: Az általunk közzétett vélemények jogszerűségének igazolásához bizonyítékot kell kérnünk az ezzel a vállalkozással kötött szerződésére. A feltöltött vásárlási dokumentumok igazolása a felülvizsgálat célja, és nem lesz megjelent a weboldalunkon

Fájlok hozzáadása

BevallomIrm, hogy az itt benyújtott információk igazak és pontosak. Megerősítem, hogy nem a szolgáltatónál dolgozom, nem versenyzek vele és nem vagyok vele kapcsolatban.
A folytatással elfogadom a Általános szerződési feltételek.

8900 Zalaegerszeg, Kispest utca 2. Zala vármegye
Nyitvatartás
GMT +00:00
Hétfő
09:00 - 11:00
Kedd
09:00 - 11:00
Szerda
09:00 - 11:00
Csütörtök
09:00 - 11:00
Péntek
Zárva
Szombat
Zárva
Vasárnap
Zárva

Vállalkozás igénylése

A vállalkozásnak nincs kezelője. Ha az Öné, úgy az igényléshez töltse ki a hiányzó adatokat!

Vállalkozás igénylése

Kapcsolattartó személyek

Céginformáció

MNV BUSINESS Kft.

Tisztelt Érdeklődő!

Köszönettel vesszük, hogy a keressen.hu “a jővő adatbázis”-ában keres, tájékozódik.
Az utóbbi időszakban sajnos több esetben fordult elő, hogy GOOGLE robotok azoknál a cégeknél, alapítványoknál, egyesületeknél ahol nincs konkrétan feltöltött adat pl.: telefonszám, bankszámlaszám esetleg cím, ott az MNV Business Kft. adatait jeleníti meg. 
Kérjük minden esetben körültekintően tájékozódjon és járjon el. 
Elhatárolódunk minden gondatlan tájékozódásból erdő problémától. MNV Business Kft.

Hívjon minket bizalommal!

 

TILOS a keressen.hu részeinek vagy egészének az MNV Business Kft. engedélye nélkül bármilyen formában történő reprodukálása, tárolása, közlése, programhasználati célokon kívül egyéb okokból történő felhasználása.

A keressen.hu készítése során az MNV Business Kft. a legnagyobb körültekintéssel járt el. Ennek ellenére előfordulhatnak hibák, melyek javítása a következő kiadásban történik. Az MNV Business Kft. nem vállal felelősséget a keressen.hu rendszerében előforduló indirekt hibákért, hiányosságokért.